Tuesday, March 30, 2010

林宇中 - 葉枯過

Suddenly the feeling is so strong for this song when I listen back. When the first time I heard it, it really captured my attention. I was mesmerized by the soothing melody and the simple yet meaningful lyrics of the song.


Title: 葉枯過 (Ye Ku Guo)
Singer: 林宇中 (Rynn Lim)
Composer: 林宇中 (Rynn Lim)
Lyricist: 林宇中 (Rynn Lim)


像一片落叶
风是无意的
连拉扯也没发生
放开多难得
想想我们也曾拥有过
最鲜丽的颜色
是我爱过的所以值得
飘落只是选择
我不难过了
叶枯了我认了
冥冥中我们都不属于对方的
可是甜蜜的
并不是巧合
我因着你而快乐
眼泪要不得
没有非谁不可
叶枯过树更了解自已的颜色
我才懂得我要什么
谁比较适合
而寂寞
自己负责
只是苦的比较深刻

No comments: