Wednesday, October 21, 2009

暗恋


遇见了他,我很高兴。去年第一次见到他时,觉得他很普通。对他没什么感觉。可是当我慢慢认识他后,总觉得他的人很特别。很有才华。人见人爱。我很欣赏他。不知不觉对他有好感。

初恋过后,就没谈恋爱了。在我单身时候,觉得自己很花心。看上很多人,可是没有一次是真正爱过。可能已经忘了爱是如何。

我对他的心情是很模糊的。连我自己都不知道到底我对他的感觉是怎样。有时候看到他会觉得很兴奋。有时候又没有什么感觉。

但是我很清楚的是,他是一个很好的朋友。可能我对他还没有到爱的陈独。可是他以在我心中留下了很深的脚印。这一辈子是不可能会忘记他。

我没有想过会跟他走到另一个level,就是不知是普通朋友。因为他已经有了女朋友。他们俩的感情非常好。我替他们高兴。

喜欢或爱一个人不一定要跟他在一起。有时候,暗恋的感觉都已经是足够了。

3 comments:

twyeo said...

WoW.

Xoxo,
Gossip Girl.

p.s. it's darn boring at work

Stefienoki said...

=.="

Sicreci said...

喜欢或爱一个人不一定要跟他在一起。
有时候,暗恋的感觉都已经是足够了。
>>You know, I alwiz thk that for so many ppl I had crushes on, oni one is true, that was my best fren, he still is, but I dun luv him like that anymore, n now I wonder, wot did I like him 4 bak then? Haha, coz as the years go by, we got 2 noe each other more, his flaws, his habits, n come to thk of it, I still duno y I like him bak then, perhaps that's y the feeling bak then was true.
>>Now that I thk of it, there rly isn't a type 4 u 2 like, 4 example, u like him bcoz of his looks? His intelligence? Bcoz at d end of d day, u'll like him simply 4 him being the guy he is.